Konsultant ślubny – tak czy nie?

Przygotowania do ślubu mogą nastręczyć wielu kłopotów oraz stresu. Znalezienie odpowiedniej sali będącej w stanie pomieścić wszystkich naszych gości, wybór menu oraz stylu uroczystości, a także samo znalezienie pasującego terminu są bardzo pracochłonnymi działaniami. Największy problem pojawia się gdy mamy już ustaloną datę ślubu cywilnego lub kościelnego, a żadna okoliczna sala nie jest wolna w tym terminie – w takich przypadkach należy dowiedzieć się już wcześniej jakie daty są wolne i z jakim wyprzedzeniem należy rezerwować miejsce. W najlepszych restauracjach czy salach okolicznościowych terminy zaklepane są często rok a nawet dwa do przodu.

Z pomocą w takich sytuacjach przychodzi konsultant ślubny, który zadba o odpowiednie przeprowadzenie całej ceremonii oraz następującej po niej imprezy (sprawdź np.: konsultant ślubny Kraków). Wybór takiego pracownika posiada w sobie wiele korzyści. Przede wszystkim po rozmowie i ustaleniach z nami konsultant ślubny wie co nam się podoba, co nie oraz w jakiej tematyce pragniemy przeprowadzić całą uroczystość. Zdejmuje to z naszych barków ogromny stres związany z indywidualną odpowiedzialnością za przebieg całego procesu. Oczywiście, w trakcie trwania przygotowań możemy utrzymywać cały czas kontakt z konsultantem ślubnym, aby modyfikować lub zmieniać ustalenia. Poza tym, taki pracownik dzięki odpowiedniemu przeszkoleniu posiada zmysł estetyczny i wie, jak odpowiednio udekorować salę. Do minusów oddania odpowiedzialności w obce ręce należą: często duże koszta związane z opłaceniem konsultanta, a także możliwość niedogadania się lub braku doświadczenia takiego zleceniobiorcy.

Dodaj komentarz

7 − 1 =