Kiedy zdecydować się na pendrive z nadrukiem

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Pendrive jako gadżet reklamowy

Jednym ze sposobów na tworzenie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami jest wręczanie im od czasu do czasu gadżetów reklamowych własnej firmy. Aby takie działanie odniosło jednak skutek, gadżet musi być ciekawy i wartościowy. Jednym z najciekawszych prezentów, jakie można podarować swemu kooperantowi jest pendrive usb z nadrukiem. Pendrive to narzędzie, z którego obecnie korzysta niemal każdy. Umieszczenie na nim logo własnej firmy sprawi, że osoba, która będzie z niego korzystać, za każdym razem przypomni sobie o tym, od kogo otrzymała ten gadżet. Tego rodzaju działanie jest znakomitym sposobem na zwiększanie rozpoznawalności własnej firmy wśród partnerów biznesowych oraz utrwalanie jej wizerunku. Chociaż korzystanie z tego rodzaju narzędzi marketingowych wymaga pewnych nakładów finansowych, w długim okresie przynosi pozytywne rezultaty i może przyczynić się do wzrostu przychodów firmy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Opis stanowisk pracy – dlaczego jest tak istotny?
Opis stanowisk pracy – dlaczego jest tak istotny?
Uporządkowana struktura organizacji ułatwia jej funkcjonowanie, a działania powiązanych obszarów są sprawne i jasne. Aby uzyskać taki stan niezbędna jest […]
W jakim celu przeprowadza się audyt w przedsiębiorstwie?
W jakim celu przeprowadza się audyt w przedsiębiorstwie?
Audyt to systematyczne i niezależne badanie sprawozdań finansowych sporządzonych zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami rachunkowości. Celem badania jest wydanie opinii […]
Jak wygląda praca w pomieszczeniach czystych?
Jak wygląda praca w pomieszczeniach czystych?
Niektóre rodzaje działalności produkcyjnej i badawczej wymagają specjalnych warunków. Wytwarzanie procesorów, produkcja chemiczna czy badania laboratoryjne polegające na eksperymentalnej hodowli […]