Filmy realizowane za pomocą z dronów są wykorzystywane dosłownie wszędzie. Można je oglądać w filmach, reklamach telewizyjnych czy nagraniach swoich ulubionych marek w sieci. Jak się okazuje, drony stały się użytecznym sprzętem w marketingu.
Z tego sprzętu korzysta coraz więcej firm. Operatorzy znajdują wiele zleceń, realizując filmy dla:
– deweloperów mieszkaniowych – pokazując proces budowy czy efekt końcowy, aby pochwalić się efektem swoich prac. Takie nagrania pokazują inwestycję od A do Z, stając się skuteczną metodą prezentacji i późniejszej sprzedaży,
– hoteli i pensjonatów – aby tworzyć dynamiczne filmy reklamowe, w których teren ośrodka czy okolicznych atrakcji towarzyszy między pokazaniem pokoi czy wnętrza budynków,
– agentów nieruchomości – ponieważ dronem można kręcić również filmy 360 stopni wewnątrz lokali.
Jeżeli widzimy potencjał nagrań z drona, spróbujmy stworzyć film lub zamów zdjęcia z lotu ptaka dla swojego biznesu. Jednak jak dobrze wybrać firmę, która zrealizuje materiał? Skupmy się nad portfolio – im bogatsze i bardziej różnorodne, tym większa szansa, że znajdziemy wspólny kierunek dla materiału. Umówmy się na rozmowę, określmy swoje potrzeby, przekażmy wizję i porozmawiajmy z operatorem, który wskaże możliwości w przeniesieniu pomysłów do rzeczywistości. I pamiętaj – cena nie zawsze jest wyznacznikiem. Przykładową ofertę można sprawdzić na https://www.dronexvision.pl/uslugi-dronem-oferta.