Koszulka z logo firmy – czy to dobry pomysł?

Przedsiębiorstwa prześcigają się w walce o potencjalnych klientów. O losach potyczki nie przesądzają wyłącznie argumenty cenowe, potężnym orężem jest odpowiednia forma prezentacji oferowanej usługi czy produktu. Przed podjęciem finalnej decyzji o wyborze danej firmy, konsumenci weryfikują jej wiarygodność. Klienci bazują na informacjach z mediów społecznościowych, portali, opinii znajomych czy skali rozpoznawalności marki. Nowe trendy w zakresie promocji i budowy wizualnej tożsamości firm wyznacza drukarnia w Rzeszowie.  

Jak budować rozpoznawalność własnej firmy?

Łatwo zauważyć, że era długopisów i breloków opatrzonych logiem firmowych już minęła. Kreowanie wizerunku firmy nowoczesnej i otwartej na potrzeby Klientów wymaga niestandardowych rozwiązań. Utrzymującym się na rynku trendem jest inwestycja w reklamę wizualną. Korzystnym cenowo i wizerunkowo krokiem jest sięgnięcie do oferty odzieży reklamowej. Koszulki z logo firmy można wykorzystać jako:

  • upominek reklamowy dla Klienta
  • obowiązkowy element garderoby pracowniczej 
  • formę promocji firmy na targach branżowych

Odzież powinna być dobrej jakości, krój adekwatny do wykonywanej branży. Wybór gramatury należy dostosować do jej przeznaczenia: cieńsza koszulka dla obsługi barmańskiej, grubsza bawełna dla pracowników firmy budowanej w okresie jesiennym. Poszukując nieszablonowego pomysłu na promocję przedsiębiorstwa warto zdecydować się na koszulki z logo firmy. Koszty realizacji będą zależały od wielkości i kolorystyki logotypu, ilości zamówionych sztuk, rodzaju wybranego materiału i stopnia trudności projektu. Potencjalne korzyści: wzrost spójności w zespole, ujednolicenie ubioru pracowników, większa rozpoznawalność logo przedsiębiorstwa, funkcjonalna forma reklamy działalności firmy.

Dodaj komentarz

9 + szesnaście =