Długopisy reklamowe – czy mogą być ekologiczne?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Długopis reklamowy to jeden z gadżetów, które przydają się w życiu codziennym. Przeważnie posiadają one logo firmy, która się chce zareklamować lub nazwę produktu. Są używane przez pracowników firmy lub możne je ofiarować w prezencie klientom. Jest to bardzo praktyczny i funkcjonalny prezent, dzięki któremu obdarowana osoba przyczynia się do zwiększenia rozpoznawalności danej marki. Można zdecydować się na kilka rodzajów długopisów reklamowych.

Najbardziej popularne długopisy reklamowe

Decydując się na wybór wyjątkowych gadżetów dla klientów, nie powinno się zapomnieć o ekologicznych długopisach reklamowych. Taki prezent to dowód na to, że firma stara się generować jak najmniej plastiku. Długopisy są wykonane z papieru z recyklingu lub z drewna. Z powodzeniem można na nich umieścić kolorowy napis reklamowy. 

Dużym powodzeniem cieszą się też długopisy wykonane z metalu bądź plastiku. Te z metalu są najbardziej trwałe i można na nich wygrawerować odpowiednie napisy. Z kolei długopisy wykonane z plastiku są lekkie i można z nich swobodnie korzystać w niskich temperaturach. Podejmując działania marketingowe, należy przede wszystkim pamiętać o ekologicznych długopisach reklamowych. Taki prezent wskazuje na proekologiczne nastawienie firmy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Korzystając z jakich materiałów, można stworzyć przydomowy taras?
Korzystając z jakich materiałów, można stworzyć przydomowy taras?
Tarasy tuż przy domu to świetny sposób na stworzenie dodatkowej przestrzeni na ogrodzie. Mogą być używane do rozrywki, relaksu lub […]
Jaką bramę wybrać?
Jaką bramę wybrać?
Każdy właściciel domku jednorodzinnego, marzy o własnym ogrodzie, w którym będzie mógł odpoczywać i miło spędzać czas z rodziną. Jednak […]
Biznes marzeń – franczyza edukacyjna
Biznes marzeń – franczyza edukacyjna
Franczyza jest jednym ze sposobów na rozpoczęcie własnego biznesu. Jest to otwarcie własnej firmy, która działa pod inną, dobrze znaną […]