Długopisy reklamowe – czy mogą być ekologiczne?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Długopis reklamowy to jeden z gadżetów, które przydają się w życiu codziennym. Przeważnie posiadają one logo firmy, która się chce zareklamować lub nazwę produktu. Są używane przez pracowników firmy lub możne je ofiarować w prezencie klientom. Jest to bardzo praktyczny i funkcjonalny prezent, dzięki któremu obdarowana osoba przyczynia się do zwiększenia rozpoznawalności danej marki. Można zdecydować się na kilka rodzajów długopisów reklamowych.

Najbardziej popularne długopisy reklamowe

Decydując się na wybór wyjątkowych gadżetów dla klientów, nie powinno się zapomnieć o ekologicznych długopisach reklamowych. Taki prezent to dowód na to, że firma stara się generować jak najmniej plastiku. Długopisy są wykonane z papieru z recyklingu lub z drewna. Z powodzeniem można na nich umieścić kolorowy napis reklamowy. 

Dużym powodzeniem cieszą się też długopisy wykonane z metalu bądź plastiku. Te z metalu są najbardziej trwałe i można na nich wygrawerować odpowiednie napisy. Z kolei długopisy wykonane z plastiku są lekkie i można z nich swobodnie korzystać w niskich temperaturach. Podejmując działania marketingowe, należy przede wszystkim pamiętać o ekologicznych długopisach reklamowych. Taki prezent wskazuje na proekologiczne nastawienie firmy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Marzysz o zostaniu profesjonalnym coachem? Przeczytaj to!
Marzysz o zostaniu profesjonalnym coachem? Przeczytaj to!
Coach zajmuje się wspieraniem ludzi w osiąganiu ich celów. Nie jest łatwo być coachem. Coach musi umieć pomóc ludziom dostrzec […]
Dlaczego warto pakować żywność w opakowania?
Dlaczego warto pakować żywność w opakowania?
Żywność pakowana jest w opakowania, ponieważ zapewniają one bezpieczeństwo i ochronę. Bez opakowania żywność może zostać uszkodzona, skradziona lub zanieczyszczona […]
Jak najlepiej pozycjonować swoją witrynę? – SEO i wszystko jasne!
Jak najlepiej pozycjonować swoją witrynę? – SEO i wszystko jasne!
Pozycjonowanie stron internetowych to strategia marketingowa, której celem jest poprawa rankingu stron internetowych w wynikach wyszukiwania. Znaczenie SEO wzrosło w […]