Gdzie firmy umieszczają reklamę?

Dzisiaj powierzchnią reklamową może być niemal wszystko, na czym da się umieścić odpowiedni nadruk. Firmy wykorzystują ten fakt do wstawiania swoich reklam na różne elementy, gdzie jeszcze niedawno było to nie do pomyślenia. Wszyscy przywykliśmy już co prawda do widoku billboardów, które stały się niemal codziennością miejskiego krajobrazu. Na część z nich nie da się patrzeć, ze względu na fatalne wykonanie oraz skomponowanie z resztą otoczenia.

Trzeba jednak przyznać, że ostatnio agencje marketingowe wykazują się większą kreatywnością, jeśli chodzi o reklamy, a billboardy są jakby lepiej zaprojektowane i wpasowane w miejski krajobraz. Popularnym ostatnio sposobem reklamy jest też umieszczanie jej na autach – te poruszające się po miastach często są oblepione reklamami, których trudno nie zauważyć. Modne jest też stawianie billboardów na przyczepach i jeżdżenie z nimi po okolicy, co wykorzystują już nawet nie tylko marki, ale też partie polityczne.

Mniej nachalne formy reklamy

Na szczęście istnieją też mniej rzucające się formy reklamy, które jednak są bardzo skuteczne. Bez wątpienia zaliczają się do nich torby reklamowe foliowe. Można je użyć początkowo do zapakowania produktu, który sprzedaje dana firma. Na tym jednak ich żywot się nie kończy. Zazwyczaj ludzie nie wyrzucają foliowych toreb, a zostawiają je sobie w domu na wszelki wypadek. Umieszczenie na nich firmowego logo, czy nadruku w postaci konkretnego przekazu reklamowego będzie więc świetnym sposobem na promocję marki.Takie torby produkuje m.in. http://www.frogut-plastics.pl/.

Dodaj komentarz

16 + 6 =