Jakimi sposobami można rozbudować i ulepszyć obsługę telefoniczną w firmie?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Sprawna i dobrze funkcjonująca obsługa telefoniczna to jeden z kluczowych elementów wpływających na sprzedaż. Customer Service w znacznym stopniu  przyczynia się do wzrostu dochodu firmy, pod warunkiem, że jest odpowiednio przeprowadzony. Wielu przedsiębiorców zastanawia się jednak, w jaki sposób można niniejszy dział ulepszyć i rozbudować. Z odpowiedzią przychodzą nowoczesne technologie.

Zamiennik dla tradycyjnej usługi

Jednym ze sposobów na ulepszenie obsługi telefonicznej jest wprowadzenie SIP TRUNK, czyli nowoczesnej alternatywny dla tradycyjnej telefonii cyfrowej realizowanej na łączach ISDN PRA/BRA, który umożliwia realizację wielu połączeń głosowych jednocześnie za sprawą tzw. wirtualnego kanału (TRUNK). SIP TRUNK pozwala na wielokanałową transmisję głosu przy użyciu Internetu i stosowany jest poprzez protokół SIP (Session Initiation Protocol).Bezproblemowa skalowalność usługi wpływa na zwiększenie liczby obsługiwanych klientów i niweluje problem połączeń bez odpowiedzi, co sprzyja budowaniu trwałych relacji z klientami, jak i zdobywaniu zaufania nowych. Nowoczesna technologia stwarza również wiele innych możliwości, które przekładają się w dłuższej perspektywie na zyski firmy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak zostać zawodowym strażakiem?
Jak zostać zawodowym strażakiem?
Wiele dzieciaków, zarówno chłopców, jak i dziewczynek, marzy o tym, by w przyszłości zostać strażakiem. Jednak ten trudny zawód wzbudza […]
Jak działają pompy ciepła?
Jak działają pompy ciepła?
Pompa ciepła to urządzenie, które z roku na rok zyskuje coraz większe uznanie w branży grzewczej. Wynika to z faktu, […]
Idziemy na ślub swojego szefa, co mu kupić?
Idziemy na ślub swojego szefa, co mu kupić?
Wesele naszego szefa to wyjątkowa okazja. W zależności od tego, jakie łączą nas z nim relacje, kupiony przez nas prezent […]