Oryginalne pomysły na gadżety firmowe

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Firmowe gadżety reklamowe to drobiazgi, które można wręczać naszym klientom, aby lepiej zapamiętali logo naszej marki. W ten sposób budziło będzie pozytywne skojarzenia. Często tego typu gratisy wykorzystywane są podczas spotkań biznesowych, targów czy szkoleń. Wręczane są również z okazji różnych świąt, jak Boże Narodzenie, Nowy Rok, czy Wielkanoc. Zdecydowanie takim najpopularniejszym upominkiem jest długopis. Co jeszcze może być ciekawym gadżetem firmowym, na którym warto umieścić logo? Sprawdzam!

Gadżet, który zapada w pamięć

Nadrzędną rolą firmowego gadżetu reklamowego jest to, aby zapadł on w pamięci klienta. Fajnie, jeśli uda nam się stworzyć taki gadżet, który swą formą nawiązuje do branży, w której działa nasza firma. Może to być np. brelok w kształcie opony z zakładu wulkanizacyjnego, albo w kształcie okularów z logo optyka. Świetną formą reklamy będzie logo optyka nadrukowane na etui do okularów. Bardzo dobrze sprawdzają się również wszelkiego rodzaju słodkie upominki z nadrukowanym logo, takie jak krówki, czekoladki, pierniczki ozdobne, czy mini-batoniki.

Przyglądając się bliżej słodkim gadżetom, możemy zauważyć spory wzrost zarówno podaży, jak i popytu na tym rynku. To wszystko dzięki rozwojowi techniki i coraz większym możliwościom nadruków przy użyciu jadalnych barwników czy masy lukrowej.

Wiele takich upominków, które możemy wręczyć klientom, aby trochę osłodzić im czas, znajdziemy tutaj: https://www.cukierniareklamowa.pl/. Wykonane z niezwykłą starannością, z najlepszych składników, zachwycą nie tylko oko, ale i podniebienie klienta.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak nie zagracić ogrodu?
Jak nie zagracić ogrodu?
Wiosna to doskonały okres do zadbania o porządek w domu i poza nim. Aranżacja ogrodu powinna jednak zostać odpowiednio przemyślana, […]
Jakimi sposobami można rozbudować i ulepszyć obsługę telefoniczną w firmie?
Jakimi sposobami można rozbudować i ulepszyć obsługę telefoniczną w firmie?
Sprawna i dobrze funkcjonująca obsługa telefoniczna to jeden z kluczowych elementów wpływających na sprzedaż. Customer Service w znacznym stopniu  przyczynia […]
Na czym polega postprodukcja?
Na czym polega postprodukcja?
Postprodukcja to finalny etap prac nad każdym filmem, który następuje bezpośrednio po etapie produkcji, natomiast poprzedza etap dystrybucji (rozpowszechniania) dzieła. […]