Poczta internetowa – jak się zabezpieczyć przed utratą wiadomości?

Poczta email jest sposobem na komunikowanie się nie tylko w pracy, ale również w życiu codziennym. W ten sposób przesyłane są różnego rodzaju wiadomości, a niekiedy również ważne dokumenty.

Archiwizowanie oraz odpowiednie segregowanie wiadomości ma ogromne znacznie zwłaszcza w przypadku poczt firmowych, które stanowią często skarbnicę informacji mających ogromne znaczenie dla właściwego funkcjonowania firmy. Warto więc zadbać o ich bezpieczeństwo przed przypadkowym usunięciem.

Dlaczego warto archiwizować wiadomości email?

Każda skrzynka email ma swoją określoną pojemność, dlatego starsze wiadomości warto w odpowiedni sposób zarchiwizować, aby zrobić miejsce na nowe bez konieczności ich usuwania. Polega to na przechowywaniu ich w innym miejscu niż poczta, dzięki czemu nie jest ona przepełniona. Jedno z takich oprogramowań, które kopiuje wiadomości oraz przenosi je w bezpieczne miejsce znaleźć można na stronie https://www.econs.pl/produkty/archiwizacja-poczty-mailstore-server/og%C3%B3lne-informacje. Współpracuje ono z różnymi serwerami, dzięki czemu sprawdzi się na nawet wtedy, gdy posiadamy kilka kont email. Umożliwia to znalezienie dowolnej wiadomości, którą otrzymaliśmy nawet bardzo dawno temu. Intuicyjna funkcja wyszukiwania sprawia, że proces ten zajmuje zaledwie kilka chwil. Jednocześnie oprogramowanie to zmniejsza o kilkadziesiąt procent rozmiar danych bez obaw o utratę ich jakości, dzięki czemu archiwizowane wiadomości zajmują zdecydowanie mniej miejsca. Są one także odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieuprawnione.    

Dodaj komentarz

dwanaście + dwa =