Współcześnie obecność firm i biznesów w internecie jest właściwie obowiązkowa. Klienci poszukują usług i produktów najczęściej właśnie przez strony internetowe i media społecznościowe, a swoją decyzję podejmują na podstawie ocen i komentarzy innych użytkowników. Dlatego warto zadbać o to, by nasza marka była dobrze widoczna w sieci, nawet jeżeli prowadzimy niewielki, lokalny biznes. Czy jednak jest do tego niezbędna własna strona, czy możemy polegać na cudzych platformach?
Największym minusem opierania swojego biznesu na mediach społecznościowych jest to, że są to platformy należące do kogoś innego. Wystarczy niekorzystna dla nas zmiana w regulaminie, by utrudnić nam prowadzenie działalności i docieranie do klientów, a czasem takie media po prostu zostają zamknięte bez uprzedzenia. Będziemy wtedy skazani na rozpoczynanie całej kampanii marketingowej od początku. Własna strona internetowa wymaga co prawda więcej pracy i umiejętności, ale w zamian oferuje poczucie bezpieczeństwa i całkowitą kontrolę nad tym, jakie treści się na niej pojawiają. Nie musimy znać się na projektowaniu, programowaniu czy grafice, do wszystkiego możemy zatrudnić specjalistów, których znajdziemy na przykład tutaj: https://studiokreacja.pl/oferta/strony-internetowe/, a którzy zadbają o to, by strona była naszą wizytówką. Dzięki temu będziemy mogli dotrzeć do większej rzeszy klientów, nawet z drugiego końca kraju, a możliwość podłączenia sklepu internetowego pozwoli nam zamienić lokalny biznes w ogólnokrajową, dobrze rozpoznawalną markę.