Długopisy reklamowe – czy mogą być ekologiczne?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Długopis reklamowy to jeden z gadżetów, które przydają się w życiu codziennym. Przeważnie posiadają one logo firmy, która się chce zareklamować lub nazwę produktu. Są używane przez pracowników firmy lub możne je ofiarować w prezencie klientom. Jest to bardzo praktyczny i funkcjonalny prezent, dzięki któremu obdarowana osoba przyczynia się do zwiększenia rozpoznawalności danej marki. Można zdecydować się na kilka rodzajów długopisów reklamowych.

Najbardziej popularne długopisy reklamowe

Decydując się na wybór wyjątkowych gadżetów dla klientów, nie powinno się zapomnieć o ekologicznych długopisach reklamowych. Taki prezent to dowód na to, że firma stara się generować jak najmniej plastiku. Długopisy są wykonane z papieru z recyklingu lub z drewna. Z powodzeniem można na nich umieścić kolorowy napis reklamowy. 

Dużym powodzeniem cieszą się też długopisy wykonane z metalu bądź plastiku. Te z metalu są najbardziej trwałe i można na nich wygrawerować odpowiednie napisy. Z kolei długopisy wykonane z plastiku są lekkie i można z nich swobodnie korzystać w niskich temperaturach. Podejmując działania marketingowe, należy przede wszystkim pamiętać o ekologicznych długopisach reklamowych. Taki prezent wskazuje na proekologiczne nastawienie firmy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak chronić swoje mienie przed kradzieżą?
Jak chronić swoje mienie przed kradzieżą?
Wiele osób obawia się o bezpieczeństwo swojego domu i mienia podczas dłuższej nieobecności takiej jak wyjazd weekendowy czy urlop. Stres […]
Proste i sprawdzone sposoby na odnowienie salonu
Proste i sprawdzone sposoby na odnowienie salonu
Prędzej czy później nawet najlepiej urządzony salon po prostu się nudzi i traci się ochotę by na niego patrzeć, a […]
Jak wybrać prezent z charakterem?
Jak wybrać prezent z charakterem?
Wybór prezentu dla bliskiej nam osoby nigdy nie jest łatwy. Owszem zdarza się, że już wcześniej wiemy co dana osoba […]