Event firmowy w terenie – jak się do niego przygotować?

Event w terenie to znakomita okazja do promocji naszych produktów. Trzeba jednak dobrze się do niego przygotować, zaopatrując w gadżety reklamowe, które będą z daleka przyciągały uwagę potencjalnych klientów. W tej roli znakomicie sprawdzą się parasole handlowe. Ustawia się je zazwyczaj nad stoiskiem. Dzięki ich dużym rozmiarom logo firmy jest bardzo dobrze widoczne nawet z dużej odległości, co sprzyja budowaniu rozpoznawalności marki.

Pracowników ubrać należy w koszulki promujące konkretny produkt lub firmę. Jednolity strój dla całej załogi jest bardzo ważny podczas tego typu imprez. Czapki z nadrukiem to kolejny element, o którym wypada pamiętać. Ochronią pracowników przed promieniami słońca, a jednocześnie będą widoczną reklamą firmy. Warto też rozdawać uczestnikom niewielkie akcesoria promocyjne jak breloki, czy otwieracze do butelek. Powinny one być związane z przedmiotem naszej działalności,

Gotowanie w plenerze

Firmy zajmujące się żywnością często wykorzystują gotowanie na plenerowych imprezach jako formę promocji. Kiedy planujemy gotowanie pod gołym niebem w celu promocji usług gastronomicznych, przyda nam się namiot gastronomiczny. Pod nim można postawić przenośnią kuchnię, czy na przykład lodówkę. Pamiętajmy, by wszystkie akcesoria na stoisku były oznaczone naszym logotypem. Wtedy zdecydowanie łatwiej o identyfikację firmy przez uczestników wydarzenia. Stosowanie się do zasad marketingu znacznie ułatwi nam promocję naszego brandingu i sprawi, że będziemy bardziej rozpoznawalni.

Dodaj komentarz

1 × jeden =