Jak wyglądają fryzury po imprintingu?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Wiele kobiet i mężczyzn podąża za trendami kosmetycznymi, w tym również dotyczącymi farbowania włosów. Otóż baleyage czy pasemka odchodzą już w zapomnienie – obecnie stosuje się znacznie nowocześniejsze techniki farbowania, które pozwalają na ożywienie każdej fryzury. Jedną z nich jest imprinting.

Czym jest imprinting?

Imprintingiem określa się nowoczesną technikę farbowania włosów poprzez wyjątkowo kreatywną technikę koloryzacji z wykorzystaniem wzorzystych szablonów. Pomysłodawcą tej techniki jest znany na całym świecie fryzjer Angelo Seminara, który stworzył imprinter dla kobiet, jednak ta technika zyskuje popularność również wśród mężczyzn. W Polsce nadal jest traktowana jako nowość, dlatego też mają ją w ofercie popularne salony fryzjerskie zatrudniające stylistów, głównie w większych miastach. Imprinting daje trwały efekt, który jednak można łatwo pokryć inną koloryzacją, jeśli wzór po prostu się znudzi.

Na czym polega nowoczesna koloryzacja?

Imprinting mocno nawiązuje do zwierzęcych wzorów, dlatego też jest polecany dla kobiet i mężczyzn pewnych siebie, a także do osób chcących zmienić coś w swoim wyglądzie. Technika świetnie sprawdza się zarówno na jasnych, jak i na ciemnych włosach. Za pomocą specjalnego szablonu dokonuje się koloryzacji włosów, która nadaje pojedynczym pasmom lekkie wzory przypominające pióra ptaków czy cętkowania zwierzęcej sierści. Dla delikatniejszego efektu można „zadrukować” pasma wewnątrz fryzury, wówczas efekt koloryzacji będzie widoczny, podczas gdy włosy znajdą się w ruchu.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Na  co zwrócić uwagę przed kupnem motocykla?
Na co zwrócić uwagę przed kupnem motocykla?
Zanim kupisz motocykl na następną wycieczkę, sprawdź, na co zwrócić uwagę przy wyborze motocykla. Niezależnie od tego, czy kupujesz nowy […]
Jak spędzać czas w jesienne długie wieczory?
Jak spędzać czas w jesienne długie wieczory?
Gdy wieczory stają się coraz dłuższe, warto zaplanować czas tak, aby nie spędzać go tylko przed telewizorem. Odpoczywać można na […]
Koszulka z logo firmy – czy to dobry pomysł?
Koszulka z logo firmy – czy to dobry pomysł?
Przedsiębiorstwa prześcigają się w walce o potencjalnych klientów. O losach potyczki nie przesądzają wyłącznie argumenty cenowe, potężnym orężem jest odpowiednia […]